MENÜ
Isten hozott a Magyarvándor-warcraft honlapon!

Böngészgesétek élvezetel

Paladin - Lovag

 

pala.jpg
Szent Fény támogatói, a Szövetség védelmezői, a paladinok megtalálhatóak Tirisfal Glades északi erdőitől

kezdve (ahol az Élőholtak előrehaladását próbálják megakadályozni) a Blasted Lands déli vidékéig, szüntelenül vigyázva területüket a Sötét Kapun túlról érkező démoni hordákkal szemben. Hatalmas kalapácsaikkal és a Fény erejével felvértezve ezek a szent harcosok a csapatokat irányítanak a harcok során, s mindvégig a csata sűrűjében forgolódnak.
A paladinok a közelharci harcosok és másodsorban varázshasználók kombinációi. A paladinok ideálisak bármilyen csoportnak, köszönhetően gyógyító, és egyéb képességeiknek, valamint a bűbájaiknak, pecsétjeiknek (seal). A paladinok minden csapattagra vonatkozóan csak egy aurát aktiválhatnak, és meghatározott játékosok esetében meghatározott bűbájt alkalmazhatnak. Védelmi képességeiknek köszönhetően meglehetősen nehéz őket megölni. Gyógyíthatnak még a Szent Fény segítségével is ellenben más harcos osztályokkal. Élőholt specialistáknak is tekinthetőek, mivel számos képességük eleve az élőholtak elleni harcot segíti elő.


Engedélyezett fajok: Ember (Human), Törpe (Dwarf)
Alap értékek: Életerő / Mana
Hozzáférhető páncélzat: sodronying (mail), bőr, ruha, pajzs, buckler (kis kerek pajzs) és lemezpáncélzat (plate) ( - képzéssel)
Hozzáférhető fegyverek: egy és kétkezes buzogányok, egy és kétkezes kardok ( - képzéssel)



Rouge - Zsivány
images0000.jpg
Azeroth zsiványai - kik otthon érzik magukat az árnyak között s hihetetlen gyakorlottsággal képesek eltűnni az ember szeme elől - akkor érzik magukat a legjobban, ha a háttérben tevékenykedhetnek. A zsiványok igazán abban tűnnek ki, hogy maguk javára fordítanak bármilyen helyzetet, s hogy akkor csapnak le, amikor az a legnagyobb haszonnal kecsegtet. Ravasz trükkjeiknek, fizikai képességeiknek, a megtévesztésben, rejtőzködésben és álcázásban való kiemelkedő jártasságuknak köszönhetően a zsiványoknak nem okoz problémát, hogy tolvajként, gyilkosként, kémként, vagy éppen bérgyilkosként munkát találjanak maguknak.
A zsivány karakterosztállyal igazán bonyolult és szórakoztató játszani. A sikered azon múlik, milyen jól tanultad meg, hogy hogyan is használhatod képességeidet, de a játékos a megfelelő tapasztalattal és tudással mestere lehet a zsivány karakternek.


Engedélyezett fajok: Ember (Human), Törpe (Dwarf), Éj Elf (Night Elf), Ork (Orc), Élőhalott (Undead), Gnóm (Gnome), Troll
Alap értékek: Életerő / Energia
Hozzáférhető felszerelés: ruházat, bőr, kis kerek pajzs.
Hozzáférhető fegyverek: tőrök, dobófegyverek (képzést követően), kard (képzést követően), íj (képzést követően), számszeríj (képzést követően).



Priest - Pap

priest.jpgA pap karakterosztály a gyógyítás, a tömegbefolyásolás és az fenyegetés/gyűlölet (aggro) irányításának mestere. Vannak más olyan osztályok is, amelyek képesek gyógyítani (paladin, sámán, druida), de egyik sem olyan mértékben, mint a papok. A pap, a többiekhez (paladin, sámán, druida) hasonlóan fel is támaszthatja az elhalálozott játékosokat. Rendelkezik néhány olyan tápoló varázslattal, ami segítheti a csapattagokat, s kulcsszerepet játszik a tömegek manipulálásában is, főként az Altatás (Sleep) varázslatnak köszönhetően. Magasabb karakterosztályban akár irányítást is szerezhetnek a humanoid szörnyek felett.
A csapatok körében az egyik legnépszerűbb karakter a pap, elsősorban a gyógyítás, a feltámasztás, s különösen a Sleep varázs miatt!


Engedélyezett fajok: Ember (Human), Éj Elf (Night Elf), Törpe (Dwarf), Élőhalott (Undead), Troll (Troll)
Alap értékek: életerő / mana.
Hozzáférhető felszerelés: ruházat
Hozzáférhető fegyverek: egykezes buzogány, tőrök, botok, varázspálcák



Hunter - Vadász
hunter.jpg
Azeroth fenevadak széles skálájának nyújt otthont. Lordaeron új világától kezdve Kalimdor ősi földjéig mindenfajta lény megtalálható. Legyenek barátságosak vagy vérengzők és agresszívak, egy dologban mind hasonlítanak. Az összes vadállat különleges kapcsolatban áll a Vadászokkal. A Vadászok követnek, beidomítanak és levadásznak mindenféle állatot és fenevadat, ami csak a vadonban fellelhető. Legyen a kezükben íj vagy puska, a Vadászok csak a fegyvereiket és az állataikat tekintik igaz barátúknak.




Engedélyezett fajok: Éj Elf (Night Elf), Törpe (Dwarf), Ork (Orc), Tauren, Troll
Játékstílus: Távolsági
Elsődleges varázslat Típusok: Állatszelidités/Idézés, Távolsági (Nyilak, Számszeríj, Törpe puskák)
Erősségek: Távolsági fegyverek, Kedvenc irányítása (állat).
Gyengeségek: Közelharc.



Warlock - Boszorkánymester

warlock.jpgA Boszorkánymesterek olyan varázslók, akik túl mélyen ásták le magukat egészen a démoni hatalom gyökeréig hatolva. A sötét tudás utáni vágy azonban felemésztette őket, és az evilágon túli kaotikus mágiánál ragadtak örökre. A Lángoló Légió (Burning Legion) biztosítja számukra a hatalmat, lehetővé téve, hogy pusztító energiákat szabadítsanak fel és démon mestereik nagyhatalmú küldötteit szólítsák oldalukra.

A boszorkánymester egy elég összetett kaszt. A boszorkánymestereknek lehetnek kedvenceik (démoni szolgák), és sok különféle varázslatuk van, amikhez szükséges hozzávalók egy sorát kell megszerezniük. Ez azt jelenti, hogy kicsivel többet kell tanulnia mint a többi, egyértelműbb kasztnak. Sokféle izgalmas és érdekes képességgel rendelkezik, például a Kilrogg Szeme, Félelem (Fear), Kedvenc idézése és még sok más. Nagyon élvezetes warlockal játszani, de csak ha már rájöttél a dolgokra.


Engedélyezett fajok: Ember (Human), Ork, Élőhalott (Undead), Gnóm (Gnome)
Alap értékek: Életerő/Mana
Hozzáférhető páncélzat: ruha
Hozzáférhető fegyverek: botok, tőrök, pálcák
Átkok: A Boszorkánymesterek többféle átkot tudnak mondani. A játékos dönti el, hogy melyik átok a leghatásosabb az adott ellenféllel szemben. Átkokat csak az ellenfelekre lehet mondani. Egyszerre csak egy átok lehet aktív. Az utolsó átok mindig felül fogja írni az előzőt, amit a szörnyre mondtál.



Druid - Druida
dudu.jpg
A druidák a világ őrei. Generációk óta nem volt rájuk szükség, de szendergésükből felébredtek, hogy szembeszálljanak a fenyegetéssel, melyet a Lángoló Légió legutóbbi inváziója jelentett. Archimonde visszaverését követően a druidák úgy döntöttek, hogy a felébredt világban maradnak segíteni a meggyötört, szétszabdalt vidék újjáépítését. A Légió támadása szörnyű sebet hagyott a természet rendjén, s a druidák annak módját keresték, hogyan is gyógyíthatnák be azt.

A druida osztály különféle játékstílusra ad lehetőséget. Normális formájában a druida egy varázshasználó, aki varázslatokkal, de közelharcban is képes küzdeni. Medveként a druida dühvel (rage) eltöltött harcossá válik, macskaként pedig energiával bíró zsivány lesz belőle, ki képes elrejtőzni az árnyak között. E két formán túlmenően még két különleges állatformába is átalakulhat, de ezenkívül a papok mellett másodlagos gyógyítóként is szerepet játszhat.


Engedélyezett fajok: Éj Elf, Tauren
Alapértékek: Életerő / Mana (druida forma / vízi forma); Életerő / Düh (medve forma); Életerő / Energia (macska forma)
Hozzáférhető felszerelés: Ruházat, bőr
Hozzáférhető fegyverek: botok (staves), fejszék (képzéssel), tőrök (képzéssel), lándzsa (képzéssel), két-kezes fejsze (képzéssel)



Warrior - Harcos
wirrior.jpg
Harcos egy közelharc-orientált osztály. Ezeket a karaktereket kemény fából faragták, a fegyverek és a taktika mesterei. A harcos különleges képességei természetesen harc központúak. A Harcos a legjobb egy-egy elleni küzdelemben. Sok más játékkal ellentétben, a Harcosnak a WOW-ban rengeteg képessége és választási lehetősége van csata közben.


Megengedett fajok: Ember, Törp, Éj Elf, Gnóm, Ork, Tauren, Élőhalott, Troll
Megengedett felszerelés:
ruha, bőr, vért, pajzsok
Megengedett fegyverek:
egy- és kétkezes balták, buzogányok, kardok, (dobó)tőrök



Mage - Varázsló
mage.jpg
A Warcraft varázslói valaha Dalaran mágikus birodalmában összpontosították erejüket. Miután királyságukat elpusztította a Lángoló Légió az arkane művészet szerte a világon elterjedt. A varázsló nagyon fontos, és igen nagy segítséget jelentő csapattag. A varázslók egyik legerősebb képessége, hogy elaltathatják a szörnyeket. Ez nagyon megkönnyítheti a csapat dolgát, ha túlerőben levő ellenfelek támadnak rájuk, mivel a varázsló a szörnyek egyikét kiiktathatja. A varázsló ráadásul teleportálhat is, s megidézhet ételt és italt, hogy segítse a harc utáni felépülést.


Engedélyezett fajok: Ember, Törpe, Gnóm, Élőholt, Troll
Hozzáférhető felszerelés: Ruházat
Hozzáférhető fegyverek: bunkó (staves), pálcák, tőrök (képzéssel), kardok (képzéssel)



Shaman - Smán
sami.jpg
A sámánok a klánok és törzsek szellemi vezetői. Kapcsolatba lépnek a szellemekkel, látomásaik vannak a jövőről, s átvezetik népüket a legsötétebb korszakokon is. Bölcsességük és derűjük miatt sokan - hibásan - békés természetűnek tartják őket. De ha kihívják őket, a sámánok számos erővel léphetnek fel azok ellen, akik a természet rendjét fenyegetik.

A sámánok a papokhoz képest csak másodlagos gyógyítóknak tekinthetőek, s meglehetősen szórakoztató választékkal bírnak a varázslatokból és egyéb lehetőségekből. A sámánokat különösen a gyógyítás és a különféle előnyöket biztosító totemek miatt szeretik a csapattagok. A sámánok a totemek négyféle típusával rendelkezhetnek: Föld, Tűz, Víz, Levegő. A sámánnal való játék egyik igen lényeges eleme, hogy kitaláljuk, az adott szituációban melyik totem lenne a legelőnyösebb.

A sámán leginkább a paladinhoz hasonlít, csak éppen jóval kevesebb páncélzattal rendelkezik.


Engedélyezett fajok: Ork, Tauren, Troll
Alap értékek: életerő / mana.
Hozzáférhető felszerelés: ruházat, bőr, kis kerek pajzs
Hozzáférhető fegyverek: egykezes buzogány, botok, egykezes fejszé

Szavazás

Hogy tetszik a weboldal
Elmegy
Nagyon
Nem tecik
Asztali nézet