MENÜ
Isten hozott a Magyarvándor-warcraft honlapon!

Böngészgesétek élvezetel

Emberek

ember.jpgStormwind emberei ellenálló nép, akik túléltek egy barbár ork inváziót még az Első Háború alatt. A Második Háború alatt Stormwind seregei erőre kaptak és a Szövetséggel visszafoglalták a hazájukat, Azeroth-ot. A háború sikerei után Stormwind városát újra felépítették és az emberek civilizációja újból elkezdte felvirágoztatni és benépesíteni a délföldeket. Nemrégiben a Lángoló Légió (Burning Legion) inváziója romokban hagyta az északi Lordaeron királyságot és így Stormwind az emberi civilizáció utolsó bástyája. Sir Lothar és Llane király hősies példáját követve, Stormwind védői elhatározták, hogy vad és ádáz harcosai lesznek a hazájuknak. Eltökéltek, hogy megvédik az emberiség becsületét és hatalmát az egyre sötétülő világban.

Csoport: A Szövetség (The Alliance)
Játszható Kasztok: Harcos (Warrior), Varázsló (Mage), Boszorkánymester (Warlock), Lovag (Paladin), Pap (Priest), Zsivány (Rogue)
Kezdő Helyszín: Northshire, Elwynn Forest
Szülőváros: Stormwind
Hátas: Ló (földi), Griff (légi)
Nyelvek: Közös, Emberi Nyelv
Faji Képességek: Bónusz Skill Pontok


Éj Elfek
elfike.jpg
A világtól elvonultan élő Éj Elfek voltak az első faj amely megjelent Warcraft Világában. Ezek az árnyékban élő, halhatatlan lények voltak az elsők, akik megtanulták használni a mágiát, és hagyták elterjedni mindenütt a világon közel tíz ezer évvel a Warcraft I előtt. A Éj Elfek vakmerő mágiahasználata hozta először a világba a Lángoló Légiót (Burning Legion), és ez vezetett a két titáni faj első katasztrófális háborújához. A Éj Elfeknek éppen csak sikerült kiűzniük a Lángoló Légiót a világból, de csodálatos hazájuk összedőlt és elárasztotta a tenger. Ezidáig az Éj Elfek elzárták magukat a világ többi részétől és rejtve maradtak szent hegyük, a Hyjal tetején, sok ezer éven át. A Légió inváziója felrázta őket hosszú szunnyadásukból. Most újból érdekelté váltak a világ újraformálásában és első alkalommal szövetséget kötöttek más fajokkal, hogy Azeroth túlélését biztosítsák. Mint faj, a Éj Elfekre jellemző a becsületesség és megbízhatóság, de mégis nagyon bizalmatlanok a világ "egyszerűbb" fajaival szemben. Az éjjeli életmódjuk és a rejtegetett erejük sokszor kicsalja ugyanazt a bizalmatlanságot a halandó szomszédaikból.

Csoport: A Szövetség (The Alliance)
Játszható Kasztok: Harcos (Warrior), Vadász (Hunter), Druida (Druid), Pap (Priest), Zsivány (Rogue)
Kezdő Helyszín: Teldrassil
Szülőváros: Darnassus
Hátas: Nightsaber (földi), Hippogyph (légi)
Nyelvek: Közös, Éj Elfek Nyelve
Faji Képességek: Ellenállás a Természeti mágiára, Árnyékjárás, Gyógyfűfelismerés


Törpék

torp.jpgAz Ironforge higgadt törpéi őskori, robusztus, erős humanoidok leszármazottai, akik a hófödte Khaz Modan hegység lábánál élnek. A törpék mindig az emberek megbízható szövetségesei voltak, sőt egyaránt kedvelik a csaták hangulatát és a történetmesélést, mint az emberek. A régmúlt időkben a törpék ritkán hagyták el a hegyi erődítményeik nyújtotta biztonságot. Azonban ha bármikor csatába hívták őket, felkerekedtek, hogy páratlan bátorsággal és vitézséggel védjék meg barátaikat és szövetségeseiket. A mindezidáig rejtett ősi származásuk feltárásának hatására a törpék egy figyelemre méltó változáson estek át. A felfedezés meggyőzte a törpéket arról, hogy a hatalmas Titánok alkották őket sziklákból, mikor a világ még nagyon fiatal volt. Úgy érzik, sorsuk abban teljesedik ki, hogy felkutassák a világot származásukkal kapcsolatos további jelek és bizonyítékok után, és feltárják a Titánok elrejtett hagyatékát. Ennek reményében a törpék a világ minden végébe kiküldték a kutatóikat. Ezeknek az utazásoknak eredményeként az ismert világ egész területén fellelhetőek a törpe ásatások jelei, néhány ilyen ásatás mára már előretolt állásként szolgál és lehetséges vadászterületnek a törpék ellenségei számára.


Csoport: A Szövetség (The Alliance)
Játszható Kasztok: Harcos (Warrior), Varázsló (Mage), Vadász (Hunter), Lovag (Paladin), Pap (Priest), Zsivány (Rogue)
Kezdő Helyszín: Anvil Marr, Dun Morogh
Szülőváros: Ironforge
Hátas: Faltörő Kos (földi), Griff (légi)
Nyelvek: Közös, Törpe Nyelv
Faji Képességek: Ellenállas a fagyra, Bányászat, Kincskeresés


Gnómok

gnom.jpgAz excentrikus, gyakran briliáns gnómok a világ legjellegzetesebb fajainak egyike közé tartoznak. Megszállottan terveznek radikálisan új technológiákat és építenek észbontó mechanikus szerkezeteket. A kísérletezés gyakran nem várt eredményt hoz, kész csoda hát, hogy egyáltalán fennmaradtak az évek során.
Jól fejlett, csodálatos techno városuk, Gnomeregan szívében állandó a nyüzsgés. Törp rokonaikkal megosztják az erdős Dun Morogh Hegycsúcs erőforrásait. Igaz a Vaskovács törpjei szintén élénk mérnöki és technológiai elmék, mégis a gnómok azok, akik a kritikus, látnoki megoldásokat szállítják a törpök gőzgépeihez és fegyvereihez.
A gnómok jól szolgálták a Szövetséget a második nagy háború idején, ám furcsamód megtagadták a Lángoló Légiókkal szemben vívott csaták során szövetségeseik további támogatását. Megoldásaikkal nagyban hozzájárultak a Légió legyőzésében, a törpök és emberek számára azonban érthetetlen volt, miért nem küldtek további elszánt harcosokat és pilótákat a csatába.
A háború végeztével a Szövetség felfedezte a gnómok hirtelen visszavonulásának okát. Látszólag egy ősi, barbár veszedelem tört felszínre a Föld bugyraiból és megtámadta Gnomeregan városát. Tudták, hogy szövetségeseik legfőbb célja a Lángoló Légió legyőzése, mégis helyben maradtak, hogy védjék szeretett városukat. Minden erőfeszítésük ellenére Gnomeregan elveszett a küzdelmek során.
A gnóm faj közel fele odaveszett a szülővárosért folytatott küzdelemben. A fennmaradt, szedett-vedett gnómok törp társaiknál, Vaskovács (Ironforge) városában találtak menedéket. A gnómok stratégiák kiagyalásával és eszement fegyverek gyártásával töltik az idejüket, hogy mielőbb visszafoglalják feldúlt városukat és egy szebb jövőt építsenek utódjaik számára.

Csoport: A Szövetség (The Alliance)
Játszható Kasztok: Harcos (Warrior), Varázsló (Mage), Boszorkánymester (Warlock), Zsivány (Rogue)
Kezdő Helyszín: Anvil Marr, Dun Morogh
Szülőváros: Ironforge
Hátas: Faltörő Kos (földi), Griff (légi)
Nyelvek: Közös, Gnóm Nyelv
Faji Képességek: Ellenállas a fagyra


Orkok

orkok.jpgA barbár, zöld-bőrű orkok Azeroth világának egyik legburjánzóbb faja. A közhiedelem szerint az orkok brutálisak és eszetlenek, nem ismernek sem emberséget sem empátiát más fajok iránt. A pokoli Draenor világából származnak, ahonnét Szélvihar (Stormwind) királyságába hozták őket a Sötét Kapun (Dark Portal) keresztül, hogy az emberek elleni harcra kényszerítsék őket. Habár csak kevesen ismerik az igazságot saját származásukat illetően, az orkok egykoron Draenor világában egy nemes és sámánisztikus közösségben éltek. A Lángoló Légió (Burning Legion) sajátosan kihasználta az ork törzsek önteltségét és bevetették őket Azeroth inváziója során. Az orkoknak sikerült fellázadniuk és végül ők döntötték el a harc kimenetelét démonmestereik ellen. Az ifjú törzsfőnök, Thrall vezetésével visszaszerezték a becsületüket és régi erejüket. Most az orkok készek a harcra, bár nem a győzelem reményében, hanem a túlélésért az új hazájukban.

Csoport: A Horda (The Horde)
Játszható Kasztok: Harcos (Warrior), Boszorkánymester (Warlock), Vadász (Hunter), Sámán (Shaman), Zsivány (Rogue)
Kezdő Helyszín: Durotar
Szülőváros: Orgrimmar
Hátas: Farkas (földi), Wind Runner (légi)
Nyelvek: Ork Nyelv


Taurenek

tauren.jpgA Taurenek óriási, bestiális lények, akik Kalimdor nyílt, füves pusztaságain élnek. Életüket a természetnek szentelik, fő céljuk a föld vadonjai és a sohasem pihenő őselemek szellemei közötti kényes egyensúly fenntartása. Hatalmas méretük és brutális erejük ellenére, a taurenek rendkívül békések, egy nyugodt, törzsi közösségben élnek. Viszont ha feldühítik őket, kérlelhetetlen ellenségekké változnak és minden csepp erejükkel az ellenfeleik elpusztításán fáradoznak majd. Az ősi törzsfőnök, Cairne Bloodhoof vezetésével szövetséget kötöttek az orkokkal a Lángoló Légió (Burning Legion) inváziója során. A két faj azóta is rendületlen szövetségben él. Hasonlóan az orkokhoz, a taurenek is a hagyományaikat és nemes, ősi identitásukat igyekeznek megőrizni.

Csoport: A Horda (The Horde)
Játszható Kasztok: Harcos (Warrior), Vadász (Hunter), Druida (Druid), Sámán (Shaman)
Kezdő Helyszín: Redrock Mesa, Mulgore
Szülőváros: Thunder Bluff
Hátas: Távfutás (nincs földi hátas, hanem gyorsfutás képesség), Wind Runner (légi)
Nyelvek: Ork Nyelv, Tauren Nyelv
Faji Képességek: Távfutás


Élőholtak

holtak.jpgEgy renegát csoportja az élőholtaknak kitört a Lich király zsarnoki hatalma alól és most megkezdték saját szabadságuk visszaszerzését, miközben mindenkit elpusztítanak, akik az útjukban állnak. A Kitaszítottak (Forsaken) néven ismert csoport vezetője a szellem (banshee) királynő, Sylvanas Windrunner. Ezek a sötét harcosok Lordaeron volt fővárosa alatt létrehozták titkos erődítményüket. A föld alatti városuk egy valóságos labirintus, a gonoszság terjeszkedésének bástyája. A királynő sötét tervében egy pusztító járvány kifejlesztése szerepel, amivel nemcsak a gyűlölt Scourgebeli riválisaikat, hanem a teljes emberi fajt is kipusztíthatják. Sötét céljaik elősegítése érdekében a Kitaszítottak (Forsaken) szövetségre léptek a Horda primitív és brutális fajaival. Újdonsült bajtársaik lojalitását semmibe véve becsapták és a közös ellenségük, a Lich király ellen harcba küldték őket. Csak az idő multával derül majd ki, hogy a végzet tanítványai véghezviszik-e bosszúálló küldetésüket.

Csoport: A Horda (The Horde)
Játszható Kasztok: Harcos (Warrior), Boszorkánymester (Warlock), Varázsló (Mage), Pap (Priest), Zsivány (Rogue)
Kezdő Helyszín: Tirisfal Glades
Szülőváros: The Undercity
Hátas: Élőholt Ló (földi), Óriásdenevér (légi)
Nyelvek: Ork Nyelv, Közös
Faji Képességek: Immunitás a Félelemre, Bűbájra, és Alvásra, Ellenállás az Árnyvarázsra, Víz alatti Légzés


Trollok

troll.jpgDéli Tengerek számos szigetét benépesítő, elvetemült Dzsungel Trollok kegyetlen és sötét miszticizmusnak hódolnak. Barbár és babonás szokásokat követnek, minden más fajt utálnak.
Egy törzs azonban kénytelen volt felülkerekedni az előítéletein, amikor Thrall Ork Hadúrral és hatalmas seregével hozta őket össze a sors. A régóta száműzetésben élő Sötétlándzsa (Darkspear) törzs trolljai majd mind elpusztultak, amikor összetűzésbe kerültek egy csapat vízi Murloccal, ám Thrall és a Horda megmentette az irhájukat. Viszonzásképp a hálás trollok örök hőséget esküdtek a Hordának.
A tapasztalt Árnyék Vadász, Voljin vezetésével a Sötétlándzsa trollok Durotar-ban, ork szövetségeseik mellett telepedtek le. Falujukat az elesett törzsi vezető, Senjin után nevezték el, mely a keleti part kietlen, sziklás területe mentén fekszik. A Visszhang Szigetek (Echo Isles) közeli dzsungelének ösvényeit is ellenőrzésük alatt tartják.
A Horda részeként a tekintélyes Taurenek felé egyaránt kibővítették lojalitásukat, ám kevés bizalmat kapnak viszonzásképp, mivel azok úgy vélik csak szenvedést és viszályt hoz rájuk ez a folyton-folyvást kavaró, manipuláló kitaszított népség.

Csoport: A Horda (The Horde)
Játszható Kasztok: Harcos (Warrior), Vadász (Hunter), Sámán (Shaman), Pap (Priest), Zsivány (Rogue)
Kezdő Helyszín: Durotar
Szülőváros: Orgrimmar
Hátas: Farkas (földi), Wind Runner (légi)
Nyelvek: Horda Nyelve, Troll Nyelv

Szavazás

Hogy tetszik a weboldal
Elmegy
Nagyon
Nem tecik
Asztali nézet